joi, 9 februarie 2017

Brioșe rapide de Valentine's Day

            

          "Nu există dragoste mai sinceră decât dragostea pentru mâncare." - George Bernard Shaw                                                                                     



    Iubirea pentru gătit este singura iubire care mă macină momentan, așadar, cu prilejul Zilei Îndrăgostiților am și ocazia să o celebrez...În bucătărie!
   Astfel, pentru prima postare a acestui blog, am dorit să gătesc ceva  simplist, dar delicios: brioșe cu cacao și nuci.
     Ideea pentru această rețetă mi-a venit imediat cu dorința de a găti ceva dulce, dar în același timp ceva ce nu-mi va răpi mult timp (deoarece am destul de mult de învățat)! 
     Sper ca postarea să vă placă și să vă sporească pofta de gătit! 

     Ingredientele sunt:

         ♥ 3 ouă
         ♥ 150g faină 
         ♥ 150g zahăr 
         ♥ 4 linguri ulei
         ♥ 1 jumatate linguriță de bicarbonat de sodiu alimentar
         ♥ 1-2 linguri cacao
         ♥ 1 pumn de nuci (tăiate mărunt) 
         ♥ 100g ciocolată albă/neagră sau nucă de cocos pentru ornat


     Pașii de urmat:

       1. Cele 3 ouă se mixează cu 150g zahăr pentru 5 minute până se dizolvă zahărul.


    2. Se adaugă apoi 4 linguri de ulei și se mai mixează pentru încă 2 minute.

 

       3. Se adaugă 150g făină și jumătatea de linguriță de bicarbonat (stins cu oțet). 


        4. Acum vom amesteca aluatul cu cacao cernută (pentru a nu face cocoloașe).       
                       

       5. Ultimul pas pentru realizarea aluatului îl constituie adăugarea nucii. 


       6. După omogenizarea aluatului, acesta il vom turna in formele de silicon (inimioare in cazul meu) până la jumătate (nu mai mult, deoarece, în timpul coacerii aluatul crește și depășește înălțimea formei). 


      7. Se bagă la cuptorul preîncălzit pentru cca 20 min, verificându-le constant (nu mai repede de primele 10 minute) cu scobitoarea.


          8. Pasul final constă în decorarea brioșelor după propria viziune.
            Eu le-am ornat cu ciocolată (neagră și albă) topită și amestecată cu puțin ulei. 

                                 

        Mie mi-au ieșit 12 brioșe de mărime medie, dar extrem de delicioase! 
               

Vă mulțumesc pentru vizionare!

                


 See ya' later! ♥





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu